ångest o oångest



Okej om vi börjar med ångesten... Jag har blivit så jävla lat. Har ju inte gjort mycket för världen den här sommaren. Klart jag har gjort massa grejjer, men inget jobb, bara glidigt liksom. Detta gör att jag har blivit helt galet arbetsskygg o börjar därför få ångest för att jag ska jobba fem timmar NÄSTA fredag!! Jobba!? Vet inte ens om man kan kalla det för ett jobb, vi äter bara gott o myser typ, så det e ju inte överdrivet ansträngande. Hur eller hur så har jag blivit så lat så jag har lite ångest för att min semester börjar lida mot sitt slut.

Min oångest handlar om hösten. Det e den 12e strax 13e augusti i skrivande stund, helt galet, vad fort sommaren har gått! Hösten e på ingång, det märks, det börjar bli mörkare, luften kallare. Tanken på innebandyträningar etsar sig fast på näthinnan, snyft, blir inget med det :( Vanligtvis så tycker jag hösten e lite smådeppig, men nu ser jag nästan fram emot att krypa ner i soffan me en filt o dricka varm oboy, kanske känns det bra just för att jag har nån att gosa ned mig i soffan me, kanske, kanske e jag helt enkelt trött på att ha semester o bara sola. Men ni som känner mig vet att det inte kan bli för mycket sol för miss L. Ångest o oångest, nu har det blivit torsdag o det e hög tid o krypa ner i sängen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hohooo!! jag är på semester i gbg och trollis med josefin! återkommer inom ett dygn med updatering och bilder! :) mår du bra förutom ångesten? puss!

2009-08-13 @ 11:30:08
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är du nu då?

2009-08-14 @ 13:16:32
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0