Besuch

Väntar massa besök ikväll o inatt... :) Alldeles strax så susar mammy o daddy förbi med husbilen. Blir väl lite chitchat o fika. Sen blir det spontant finbesök från Göteborg, Jennie o Kim kommer inatt :) Hoppas solen vill skina lite på oss imon så vi kan ta en tur på sjön. Angående mitt musiksökande så går det la sådär. Satte ihop ett rock bodypump igår, men min dator,  som för övrgit borde åkt i graven för längesen hade en av sina sämre dagar igår o ville inte bränna ut nån skiva till mig. Jävligt störigt, min dator e inte mer än 1.5 år!! Suck, har ju redan varit inlämnad x-antal gånger och systemåterställningarna har duggat tätt...
Lite antiklimax, jag som e så sugen! Laddad till tusen för att köra pass, har redan tagit på mig extrapass första veckan o eftersom det e fyra veckor till så hinner jag nog ta några fler :) träna träna träna träna tycker vi om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns fler i frysen så det tar vi en annan gång :) men du kan ju dela med dig lite av träningsenergin! min försvann nån dag i juli och är nu ett minne blott.. ska dock ta mig runt växjösjön nu tänkte jag! men vi vilket tempo återstår att se :P gör du idag? det är ju sol!

2009-08-05 @ 09:12:17
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

kkuikuil

2009-08-05 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0