gammal

Usch idag känner jag mig verkligen urgammal!!!! Varför? Jo för att hela campus e omringat av fulla nya studenter, det pågår nollning för fullt. Ge mig lite cred nu, för jag har börjat o ta tag i studierna lite, även om jag inte börjar förräns om en vecka!!!! I alla fall så gick jag till bibblan o överallt e dom där nya studenterna. My god, de ser inte en dag äldre ut än 19, de är verkligen födda på -90 talet. Nä det e dags för mig o ta mig från campus snarast. Inom en kvart så tror jag faktiskt att jag gör det :) ska grilla nån annanstans en bra bit härifrån...

Kommentarer
Postat av: Honken

Kan bara hålla med...om att du e riktigt, riktigt asgammal ;)

2009-08-25 @ 00:24:39
Postat av: Ellan

Oj oj oj vad gammal du har blivit sedan du flyttade till campus och Växjö.... Du börjar ju bli gråhårig och rynkig.. ha ha ha skojar bara. Vi gillar dig!!!! Hälsa mr J

2009-08-25 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0