GRYMT...

Det e en bra sammanfattning av kvällens pass! Fy fan, hade världens mardröm inatt. Drömde att jag skulle köra ett corepass för 300 pers, på en klipphäll. Livrädd för att trilla ned, o deltagarna längre ner såg typ ingenting för det var massa träd i vägen. Skivan hackade, micken funkade inte o allt gick bara åt skogen. Jobbig känsla när jag vaknade! Inför passet ikväll var jag helt pirrig o lite nervös! Väl där upptäckte jag att jag inte hade fått med mig låtlistan, men jag hade ganska gott om tid så jag skrev ner en liten provisorisk :) Innan passet så var jag så nervös så jag längtade till stretchen o att allt skulle va över....90 minuter senare o väl där så bara längtade o längtar fortfarande tills jag får köra nästa pass. Fy fan va bra det va, helt jävla döbra!!!! :O Och så här trött har jag inte varit på 4 månader... Watch out, nu e jag på G igen... Sorry mr J att jag e sen, kommer nu, var bara tvungen o skriva lite :) skepp o hoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0