hej hopp!

Då va man tillbaka på campus igen efter lite avkoppling i Hällevik med mr J. Semester, hur underbart är inte det? Jag vill åka på mer semester!! Jag vill fortsätta min semesteridyll, sola, bada, strosa runt, äta gott o bara glida med helt planlöst. Nu, tillbaka på campus, har tränat monsterpass, tvätt upp till öronen o en dammsugare som bara skriker att den vill komma ut från städskrubben o göra lite nytta. Men vad gör jag? Jo, jag sitter här o slösurfar i min lilla bubbla, vill ha semester, vill suga på karamellen, bara lite lite till. O vet ni vad? Jag har mer semester o snart drar jag iväg igen :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är så det sak vara!! Ta vara på semestern!!kramar

2009-08-11 @ 21:38:41
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0