Myckt nu!!

Hur kunde det bli såhär!? Min ena hälft Hanna har varit på Åland, o min andra hälft, mr J har jobbat massvis...det innebär att jag borde ha haft hur mycket tid som helst. Men nähä, den här veckan gick i en rasandes fart. Nu har jag tusen olika saker jag måste fixa ikväll. Till exempel så håller ja på o baka bröd klockan tio i elva!? Don't ask! Annars så tycker jag att det har varit en perfekt dag, har hunnit med en del o kvällen e ju inte slut än :) Var exempelvis uppe med tuppen o gick med två hundar, åkte till simmis o körde rehab o cykel. Sen frukost med Jen o Kim, därefter stan. Vilket var ganska vansinnigt med tanke på att det var typ årets finaste dag. Men mitt shoppingförbud då tänker ni givetvis! Det upphörde att gälla så fort jag satte min fot i första butik, en tröja blev det. Det fina vädret gjorde dock att jag satt med Kim en hel del ute i solen, medan Jennie gick lös i diverse affärer. De ville luncha på PM o som värdinna för deras Växjöbesök så var det ju givet att jag ställde upp på deras önskemål. När de sedan satte sig i bilen för en liten färd på tre timmar hem till Götet, åkte jag, mr J o Selmis ut med båten o badade, så härligt! Borde egentligen inte erkänna det här, men på väg hem från evedal åkte jag till stan igen o handlade en bikini som jag sett på dan...sen blev det några till... ooops! Nu när det e fint väder så måste man ju ha lite o byta me :) Sen kom Johan o Karin förbi o fikade lite, därefter Hanna-time! Mycket o uppdatera efter att ha varit ifrån varandra i nästan en vecka! Det blev ett varv runt Trummen, ordningen återställd! Nu-bak!

Lite bilder från gårdagen när Jen, Kim o Mia va här :) 



Kim, du får nog jobba lite på brännan i pannan ;)



Åhej vad det går!!!




Åka båt får 5 av 5 toasters -  kanonkul!



Sen på kvällen blev det lite grill! Yammi, yammi!




Jävla skit, BRÖDET!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0