pantad




men hallå, hur pantad e inte ja då!? Först slarvade jag bort bilnyckeln när vi va o käka på strykjärnet, trodde att jag hade tappat den, men hade lagt den på en sån där bra plats som jag bara jag kan hitta, typ Vero Modas omklädnings rum o idag bland besticken... Jaja den kom fram iaf. När jag efter många om o men va vid bilen igen så upptäckte jag att jag totalt hade glömt o paya parkeringsavgift!!! Lite disträ eller!?? Gud var iaf me mig idag så jag hade inte fått nån p-bot, tack gud!
Jaja, hjärnan kan ju inte va på topp jämt liksom :) bad brainday skulle man kanske kunna säga. Eller lite otur när jag tänkte:)

Annars så har jag haft en bra dag. Sandra o Thomas var på genomresa på väg hem till Maalmooee, mkt trevligt o ses igen! Sandra spådde mig angående framtida barn. Enligt denna ska jag få en tjej, en tjej o sedan en kille...anteckna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0