Rutiner


Jahopp då har man gått in på sin åttonde lediga vecka. Och ärligt talat så börjar jag faktiskt bli lite rastlös, inte så att jag e pluggsugen, o nej, inte nånstans faktiskt. Men sugen på att få lite rutiner. Å andra sidan har jag verkligen njutit av varenda minut den här sommaren. Det har varit ett par fantastiska veckor, kanske inte enbart för att jag har varit ledig o kunnat vara spontan, utan lite beror det nog på en viss Mr J också. I alla fall, jag har en månad kvar tills skolan börjar. Ska jobba lite i augusti, men känner redan hur arbetsskygg jag har blivit. Nästan lite ågren... Men det blir nog bra när jag väl kommer igång! Det kanske låter väldigt tråkigt, men jag gillar att ha rutiner. Jag gillar att ha uppstyrda dagar, man blir ju så effektiv då. :) Och för att inte tala om all kontroll man har! Jag e nog typ-A personen personifierad.

Den här veckan har jag tänkt sysselsätta mig med att sätta ihop lite pass. Ska ju köra en hel del så det behövs massvis med musik. Tackar net@once att man kan ladda ostört på campus:) Cykel/BP, BP, cykel activio, core och cykel/core, så nu ska ja börja leta! Åååå längtar tills jag får köra!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan nog sällskapa dig i typ a kategoriseringen Linda.. Jag längtar också efter rutinerna, den gamla vanliga rutinerna alltså. Det är skönt det, men första ska jag jobba min sista vecka och vara lite ledig ;) och pyssla med pass och musik jag med! Vad ska du och mannen hitta på idag då? Kram

2009-08-04 @ 06:52:39
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0