tokig

Igår var jag riktigt duktig o gjorde massa tråkiga does. Såna där tråkiga telefonsamtal, bokade tid hos tandläkare, bokade tid för att fixa bilen lite innan besiktning, ringde ortopeden om mitt tre veckor sena sjukintyg, ringde annan ortoped för att stressa på så jag får återbesökstid snart, ringde studievägledarna som icke existerar längre. Gaaaa, man blir ju trött! De icke existerade studievägledarna hänvisar till en administratör, en administratör som endast har telefontid 13-15. Men när jag idag ringer klockan 13.01 för att vara exakt, så kommer jag åt skogen fel, suck, hon i andra änden har ingen aning om vad jag pratar om. Bra gjort Växjö universitet! Det e förbannat jävla urdåligt om jag får säga vad jag tycker! Det som stör mig mest är att jag började grejja med det här i början på maj o fortfarande har jag inte fått några besked!  Hokus pokus filliokus så finns det inga studievägledare att tillgå längre. Blä! Men annars har jag haft en bra dag! Har fått både smörgåstårta o thaimat :) dessutom lite roadtrip på vägarna runt Växjö, bla i singoallas grotta. Ett hett utflyktsmål :) Nu ska jag fixa lite, sen blir det till o bege sig ner mot staden, kanske bio ikväll.... stanna på campus e otänkbart dessa dagar. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0