tråkig

När man går ut på campus så känns det som man e utomlands på värsta partystället. ÖVERALLT spelas det musik av alla dess slag. Man skulle kunna tro att det e utbytesstudenternas dag idag...på min lilla kvällspromenad mötte jag nämligen ungefär 302 stycken studenter med diverse olika nationaliteter. Vem som helst skulle nog lätt ryckas med i festligheterna, men jag e inte minsta sugen på att delta. Igår kom det en liten student  (förmodligen född -90, men såg ut som 15...) o knackade på o ville ha toapapper o diskmedel till en lek. Jag var förmodligen den suraste student han någonsin mött o han kommer förmodligen inte möta någon surare heller, jag var helt enkelt inte på humör. Men han fick det han ville. Sen öppnade inte jag dörren mer den kvällen. Nä jag har blivit gammal o tråkig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0