Borta bra...

...men hemma e fortfarande jävligt bäst!! Har verkligen haft ett par härliga dagar på Öland. Två stekdagar med Hanna o Ida, soft med sol o bad. Därefter en blöt helg i dubbel bemärkelse med Eva, Annika o Johanna. Det var väl inte tänkt att vi skulle gå ut två dar i rad men så blev det. Okej i ärlighetens namn kan det väl gjort sitt att en speciell J var på strand på fredag kvällen och jag var därmed inte speciellt svårövertalad.. Å andra sidan hade ju Eva redan bestämt att vi skulle ut till varje pris. "Om ni tar ett beslut så kan jag duka fram cider och vin..." Sagt o gjort det blev en salig blandning av dricka. Annika kom på den briljanta idén att vi skulle ha nåt nytt i glaset var femte minut. Shot, vin, champange, malibu, cider...  Sen började det om, så på 45 minuter lyckades alla bli ganska packade och några fick sig ett hångel den kvällen ;) Lördagkvällen var lite lugnare och vi dansade loose ordentligt, även om Alvin hade en egen uppvisning på fredagkvällen till melody club, så va lördagens shake inte så långt ifrån...

Kommentarer
Postat av: Anonym

..haha! Jag försökte gå in på din blogg, men det gick inte! Tänkte "Åh nej, inte igen!" (tänkte på det där med livs kärlek=ingen blogg), men så upptäckte jag att jag skrivit FEL adress! För få s. YEY! Eller alltså, inte så att jag inte vill att du ska hitta ditt livs kärlek, jag vill bara att du ska fortsätta skriva blogg ändå.. Jahaaa, ska du med på bb imorn? puss

2009-07-19 @ 19:34:43
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Eva Samuelsson

Faaan va kuuuul vi hade!! Boka in nästa sommar med, samma tjejer, samma plats och samma ös=))) visst?? Pussss

2009-11-03 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0