en shopoholics bekännelser...

Jag lovade att jag inte skulle shoppa något mer juli månad ut..... hur bra gick det då!?? Fasen, att ja inte ens kunde hålla en vecka, hur illa e inte det då!?? Idag i Köpingsvik hittade jag ett par nikebyxor...jag höll i dom, ville ha dom. Mitt samvete och mitt avtal med mig själv att inte handla på en vecka gjorde sig starkt påmint. Jag ställde mig i kö o skulle betala, men då blev mitt samvete för starkt, så hör o häpna: Jag hängde tillbaka dem...!!! På väg tillbaka till beachen tänkte jag på byxorna... fasen då! Ville ju ha dem!! Så det slutade med att jag en timme senare gick tillbaka o köpte dem. Mmmmm, kan nog skriva under på att jag e shopoholic - check! Egentligen skulle vi stanna på Öland tills imon, men eftersom Hanna har tåg o passa imon så åkte vi hem idag. Och eftersom vi inte hade något bättre för oss ikväll åkte vi förbi Ikea. Kan man gå in på Ikea utan att handla nåt? Eeh!?? Nä det kan ni fethajja att man inte kan. Så nu ska det gröna i vardagsrummet bli lila istället... Ja, ja medger att jag e en shopoholic, behöver jag hjälp!?

En sak till... J, tror vi måste facebooka att vi e ihop, alla ja träffar tror att ja o Hanna e ett par...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag erkänner, jag är också en shoppoholic ;) Igår så köpte jag TVÅ koftor, inga sommarkläder precis. Men när de reas ut för 100 :-/st så är man ju DUM om man inte köper? Eller?

2009-07-30 @ 09:35:09
Postat av: Linda

Det e ju givet!! Att köpa höstkläder på sommaren är ju som att planera sin körning och välja vägplacering i god tid, typ :)

2009-07-30 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0