Fredag

Fy satan vad jobbigt det va o träna igår!!! Det var det jobbigaste body pump passet - ever!!! Jag dog, jag förstår de som går en gång på pass och aldrig mer :) Träningsvärk i bröst- och magmusklerna, lite ontskönt. Var rädd om knät så det gick bra, dessvärre gick halva min hamstring av när jag skulle bada o hoppade från bryggan, jävligt irriterande, fick världens muskelbristning! :( Så efter det har jag har smärtan i låret gjort att jag inte känner smärtan i knät. Inget ont som inte har nåt gott med sig :P. Men det blev inte bättre när jag o Selmis hamnade i världens åskoväder igår...lite blöta när vi väl kom hem.

Idag skulle jag o Hanna ha seriös stekning i evedal, men det blev bara nån timme för sen började det mulna på o regna. Man ska ju göra det man e bra på, så det blev shopping istället! Ovanligt! Lite bakis o seg från igår, men imon e det nya tag igen! Gick lös på systemet idag, så nu finns det resurser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0