home sweet home

Ååå jag var riktigt lycklig när jag åkte hem, körde fort som tusan, spelade ashög musik o bara mådde så bra!!! =) Svarta pärlan heter numera Rorry racerbil, uppkallad efter Ebba 3 år. Lite nöjd när ja hörde detta! Så svarta pärlan var ju tvungen o leva upp till sitt namn på hemvägen!

Som vanligt när jag e hemma så har det varit ett par hektiska dagar. Vill ju umgås med allt o alla så det ser jag till att jag gör. Mormor, morfar, kusiner, moster, morbro, mamma, pappa, jobbarkompisar, kompisar med och utan barn samt en hel skock med gosiga ungar, så lite sugen blir man ju allt... Nån mer som e sugen, isf kan vi kanske slå våra påsar ihop!? :) Nä väl tillbaka till min campuslägenhet känner jag att jag en kväll som denna trivs bra med mitt liv! Imon e det torsdag, imon e det party, imon e det utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0