Knep o knåp med mobilen

Vet inte om detta e i brist på annat!? Har världens disk efter mig o mr J o ta itu med, en stor tvätthög som har väntat alldeles för länge och förmodligen tappat allt form av hopp på att hamna rätt i garderoben, flera tuffsar av hårbollen som väntar på att jag ska förbanna dem o sedan städas upp...men det kan vänta. Istället surfar ja runt lite o hittade det här, tack Sandra för sysselsättningen!

Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att läsa första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Vaken!?


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Tack, tack, puss och kram vi ses imon vid 8!


3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Det går bra för mig!


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Jag pratar med mamma och pappa..

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

God morgon, saknar dig!

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hejhej!

7. Vad vill du höra mest av allt?

Sov gott hjärtat, I like you my black spoon rose!


Kommentarer
Postat av: hampis

för lite att göra, allt jag kan säga;)

kom på fler sådana saker, vi kommer ju ha lite tid till knep å knåp de närmsta dagarna...

2009-07-21 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0