Packa packa packa!

Jaha, som den ovane festivalbesökare jag e så har jag packat o packat o packat. Det viktigaste e me: pengar, prit, p-piller, gummistövlar, regnjacka - check! Vädret ska visst va lite si o så, lika bra o ta med en varm jacka också, tjocka polotröjor, jeans och icke att förglömma, badkläder! Vantar kanske skulle va bra också. Nu e nästan allt nertryckt i en stor bag, ser ut som jag ska va iväg i minst två veckor! Bättre o ha med sig för mkt än för lite! Det här känns riktigt bra, ska bli super sköj. Ska fixa lite imon på förmiddan o så åker vi vid lunch, blir perfa! Killers har spelats på spotify all day, favvolåten just nu e mr Brightside.

enjoy =)

http://open.spotify.com/track/0eGsygTp906u18L0Oimnem

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha så roligt!! Ser framemot att höra alla detaljerna sen när du är hemma igen (eller kanske läsa dem här i bloggen) ;)

Puss & Kram!

2009-07-09 @ 00:38:00
Postat av: Madde

Ha det så roligt! Ta det lugnt!! men festa lite åt mig med!!!.kramar

2009-07-09 @ 13:04:56
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0