Tarmskölj dag 1

Status: Har lyckats drica 4 dl till, asså jag kräks snart för det e så jävla äckligt! Inget revolutionerande har hänt, förutom att jag börjar blir svinhungrig, frusen, lite yr och jävligt seg i kolan... Hur länge pallar jag? Funderar redan på att ge fan i det här... Hanna å andra sidan e ju snart klar den jäveln! Bara för att hon har en racermage. Kul o göra det här själv! Nä, precis! Inte så jävla kul o göra det här med nån ska ja be o få tala om... Hanna, det här va en dålig idé!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag följer din tarmsköljning med spänning!! :D Jättebra att ni ät testkaniner tycker jag. Let me know!! Hoho. Fast inte för detaljerat tack. Tjo!

2009-07-22 @ 14:30:42
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm, jag har nog en racermage....men det var första och sista gången jag utsätter mig för det. Hungern var inte värst som jag trodde, men det var ju sjukt äckligt att dricka saltvatten, som en klunk ur medelhaver typ....blä!!! strunta i det Martina!!!!!

2009-07-22 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0