tji fick ja!

Kände mig hur pigg som helst i kroppen igår, blev några vilodagar när vi var på Öland. Tränade igen för hela veckan igår, så typiskt mig, så typiskt att ja fick ont i knät även om det inte var annat än väntat. Körde cykel, BP, sprang i vatten, rehab o sen 16 km promenad....hmmm, vet att jag kan titulera mig både shopoholic OCH träningsnarkoman...men till mitt försvar kan ja ju säga att jag va pigg i kroppen! Nähä, det kunde jag inte.. Eftersom knät var rätt kasst idag bestämde jag mig för att inte träna, men sen var ja så rastlös så jag åkte till gymmet i af o körde lite cross. Därefter upptäckte jag hur skönt det var ute o gjorde en Hanna :) så jag cyklade ett varv runt sjön o långa vägen runt Trummen, summa kademumma 2 mil o inte ett mindre svullet knä. Men lovar att jag ska vila imon OM det e sol!

Kommentarer
Postat av: Honken

Säger inget, så har jag ingenting sagt...

eller jo jag kan inte hålla mig...

IDIOT - du vet ju hur ditt knä reagerar!

Är det värt det?

2009-08-01 @ 23:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0