tröttis

Vilken kväll det blev igår, laddad till tusen! Men nej Sofie, inte de röda hundra procentiga brallsen, däremot hade mitt beachspan det, gissa om det blev en lyckad kväll/natt!? ;)
Vi trotsade regnet o grillade kycklingspett o massa grönsaker, yammi yammi!! Jag har blivit en hejjare på att grilla. Det brukar ju alltid vara mannen i huset som har den uppgiften, medan kvinnan fixar allt annat o mannen i princip bara vänder köttet på grillen nån gång. Men vem e det sedan alla tackar för den goda maten? Jo, mannen! Hur eller hur så finns det ingen man i mitt hushåll så därför står jag numera för grillbestyren!
Lite tröttis nu, ska strax ut med selmis, bara diska o städa undan först o därefter blir det bakisfilm o chirre! Ingen söndagsågren, inte ågren för nåt längre! Det e bra det! Just living the dream!

Kommentarer
Postat av: Cnatte

Gött Linda!!Så ska det låta och vara!!

2009-07-05 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0