Uppdatering!

Yes here it comes!


Det har verkligen varit ett par härliga dagar!!!! Skulle nog vilja påstå att veckan som gick e bästa veckan 09 :)

H - Härlig!
U - Underbar!
L - Lovely!
T - Trevlig!
S - Somrig!
F - Fantastisk!
R - Rolig!
E - Euforisk!
D - Drömmande!
S - Sexig!
F - Fartfylld!
E - Enastående! 
S - Strålande!
T - Tokig!
I - Ivrig!
V - Vacker!
A - Ambivalent!
L - Live!
E - Eldig!
N - Nostalgisk!
!
!
!


Lite bilder e väl ett måste I guess! För fler bilder kolla in fejjan! =)

Tveklöst bäst va Killers o ja fick höra Mr Brightside - woho kvällen o resten av veckan räddad! :)





Takida va inte heller helt dåliga!!!



Fint festivalväder!



Men jag lovar, jag va faktiskt inte blöt om fötterna en enda gång, trots att skorna såg ut så här efter första kvällen...



Vissa tycker bättre om hemmafester....



Mysigt o kramas, helst när man håller på o bli strypt, sånt gillar jag!




Taxi, inte så rädd för chaffuören, däremot stollen på cykeln i jämte!!!



Funderar me på att ta ut hundra spänn!!!









På min toplista kommer LW's lördags spelning på tredje plats! Därefter i följande ordning: The sounds, Sahara Hotnights, Frida Huvönen, Petter, Mando Diao, Timbuktu, LW, SMKL (bara för sin osynkade dans), Thåström...typ. Just det! Lägg 21 september på minnet, nytt skivsläpp med LW!



Vad gör min krycka på festival!?



Avslutningsvis! LOVE LOVE LOVE! Det har varit en bra festival! Vi har fått ..., dricka sprit o lyssna på lite musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0