Back!!!

Okej hörrni då var man tillbaka i bloggträsket igen...hehehe, nä anledningen till detta var att jag läste en så fruktansvärt dålig blogg o tänkte att ja faktiskt e lite bättre på att skriva än tidigare nämnda person. Men vem tusan orkar egentligen läsa blogg, närmast sörjande!? Jag vet ju i alla fall en person som blir glad när jag bloggar igen, kära kusinen givetvis. För övrigt är det nog rätt många som skiter i mitt liv :) Läs om ni vill, eller gör nåt annat vettigare!

I alla fall sen sist, säkert två månader sen, så har följande hänt! Jag blev så jävla kär <3 och trodde att jag mött mannen i mitt liv, men icke. Med ett brustet hjärta kom jag genast tillbaka ner på jorden, från de rosa små molnen... Så enkelt var det inte, men gött att man kunde bli kär i alla fall. Därefter har det väl inte varit några direkta fireworks, dejtat lite kanske man kan säga...men no keepers...

Vad gäller plugget så jag har jag avslutat hem- och konsumentkunskapen och håvade även in ett VG i hälsopsykologi :) Så nu råder sommarlov :) På torsdag ska jag operera ett nytt korsband- wiiii! Vilken födelsedagspresent! :( Därefter kommer jag att bli sjukskriven, vilket innebär att jag jobbar den här helgen o sen e jag ledig resten! Hoppas innerligt på sol, vad tusan ska jag dona med annars. Hade lite middag för mina underbara girls igår och jag har ju iofs fått sysselsättning hela sommaren, ett gäng med böcker och tidningar. Tack snälla ni! :)

Just det ett nytt fritidsintresse har jag börjat med sen sist, nämligen spela gura!! Hur roligt som helst! Ingen stjärna, än, :) men jag kan faktiskt sju hela låtar!! Stackars mina grannar, de e förmodligen jävligt trötta på love is all around o one of us som spelas på nätterna... Mitt knä hade tackat mig innerligt om jag hade börjat med det här intresset för ett par år sedan, men nu e läget som det är... Usch, vilken ångest, jag svor fan till gud att jag ALDRIG ALDRIG under vilka omständigheter som helst, aldrig skulle göra om den här operationen. Vad fick mig o ändra mig? Det undrar jag med!? They say, the defination of madness, is doing the same thing and expecting a different result ...

Lite roligt o va tillbaka faktiskt! Ikväll blir det träning, sen fest med simhallen o därefter blir det en sista tur till stallarna...Men nu ska ja ut i köket och bekämpa myrkriget som jag trodde att jag hade vunnit, men icke!! Nu ska de jävlarna dö en gång för alla, fram med det tyngsta artilleriet; kanel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0