bye bye sydafrika!

Okej, hur sopiga var inte Sverige igår då!!!?? Ett gäng obstinata skoltrötta högstadieelever, är mer sugna på att gå upp på morgonen o gå till plugget, än vad Sverige är på Sydafrika... Man blir ju förbannad!

Sitter på jobbet nu och har snart slagit ihjäl tre timmar ganska enkelt framför datorn utan att ha gjort nåt vettigt. Jo förresten, började ju läsa min första utav 150 böcker i sommar... :) sen fastnade jag här.. Faktiskt lite besviken över att jag inte har någonsom helst träningsvärk sen igår, för dåligt! Blir till att öka nu i veckan då, de sista träningspassen innan jag intar rollen som soffpotatis...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja de är väl onekligen det!! lite besviken över den dåliga uppståndelsen.. jobba inte ihjäl dig nu ;)

2009-06-07 @ 12:34:39
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt att se dig här igen!! Härligt att vara ledig i sommar. Snart fyller du ju år!! det måste firas!!!

Pussar

2009-06-07 @ 15:55:38
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0