Dag 2...

...och jag är sjukt rastlös- REDAN!!!! Hur ska den här sommaren fortgå egentligen!? Jag ska ju bara vara helt nerknarkad o inte orka lyfta på huvudet... Men heads up! Jag har för tusan varit nere på stan idag o shoppat lite :) Desvärre redan rastlös och uttråkad! Stackars Hanna som måste dras med mig hela sommaren!

Tusen tack för alla gratulationer idag, den mest otippade var från Trollhättan när Bosse o Lotta ringde. Har nog inte pratat med dem på fyra år, det var riktigt riktigt förbannat kul! =)

Nähä om man ska gå o läsa ut den första utav 150 böcker kanske!? Eller kolla den tredje filmen för dagen!? Eller terra mina grannar med att spela lite mer gura!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0