Dag 2

Okej nu e det väl bäst o hänga i här!! Igår blev det en galen tillställning, först var vi i Ryttartorpet med simmis, kallt som fan och knott till förbannelse, men trevligt sällskap o god mat! Hem vid tio och svischade om till de röda hundra procentiga partybyxorna.. ;) vilket visade sig vara ett lyckat drag..hahahaha! Iväg till Sofie, svepte en flaska rött på en halvtimme, kanske inte var helt genomtänkt...menmen och jag har efter omständigheterna mått bättre än jag egentligen förtjänar idag :) Sedan i väg till stallarna, och där var allt mest bara flummigt :)

Idag hade vi body pump release, oh yeah! Nr 70 e faktiskt riktigt bra, men jag lovar att jag har varit i bättre form för body pump, men jag höll mig på benen hela passet, så det var ju bra. Sen kutade faktiskt jag o Anna ett varv runt sjön. Nu e ja död o ska strax åka o jobba... Jobbar ikväll o imon, sen e ja ledig i tre!!!! månader! Det e verkligen galet!!!! Och lite gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0