Dag 4...

...och jag förstår mer o mer varför jag inte ville göra den här operationen. Jag hade mycket hellre haft 42 graders feber än det här tillståndet som jag befinner mig i! Svimfärdig o illamående all the fucking time! Går i ett töcken o vill bara sova hela tiden... Så det e väl det jag har gjort största delen av dagen idag... men faktiskt ute i solen, mitt mission i sommar är att va brunast på campus, så ja e på väg!!

Dessutom har mommy o daddy varit på besök idag, firade min födelsedag lite... Mamma e kvar ett par dar som min personliga assistent :) Hoppas på sol imon så blir det stek i Evedal. Har fått en sodastreamer så nu e det slut med pepsidrickandet - promise!! Snart intar jag o Hanna saltvattendieten...men först måste ja försöka bli lite bättre o kunna va uppe i minst fem minuter i sträck...Så illa e det alltså, i fredags - hur pigg som helst, därefter har det gått utför! Nya tag imon, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0