Day of hell is soon coming up!

Fy fan, nu börjar det dra ihop sig...ja ska va på sjukhuset tjugo över sju imon...borde verkligen sova eftersom jag snart ska stiga upp igen. Men känner att jag ändå inte kommer att kunna somna :( kan lika gärna sitta här o slösurfa lite... Hade varit jävligt gött o krypa upp i någons famn nu o bara lipa järnet, nån som bara håller om en, pillar i håret, pussar lite på en, tröstar... får väl bli Selmis då... Ja ja ställer mig frågande än en gång, hur e det möjligt att ja ska genomgå den här skiten igen!? Och hur fan ska jag orka? Man får inte mer än man kan bära var det nån som sa.... fan heller! En sak som jag har bestämt mig för, det är att jag ska upp och gå på det jävla benet imon, även om det gör så ont så folk i Afrika kommer höra när jag skriker utav smärta. Även om jag svimmar  eller håller på att dö av smärta så ska jag fan i mig upp o gå på skiten! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra Linda! Tänker på dig! Puss o kraaam!

2009-06-11 @ 12:00:07
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0