En vecka...



...dessa har jag bakat idag:) Nu är det alltså en hel vecka sen jag opererade knät. Kan inte säga att det gått särskilt fort, inte särskilt långsamt heller... kan väl sammanfatta veckan med att jag mestadels av tiden har tillbringat sovandes i sängen, en liten del har jag varit vaken och vandrat runt i ett töcken, lite shopping har det blivit o sen har jag bakat resten.

Nätterna ser ut sår här ungefär: Lägger mig 01.00, somnar 01.01
Vaknar 02.54 - går upp o byter kylförband.
Somnar om 03.34
Vaknar 04.30 tar värktablett.
Somnar om 04.50
Selmis väcker mig 05.30 och vill ha mat.
Selmis får mat 06.00 + byter kylförband.
Somnar om 06.20
Vaknar 07.10 svårt att vända, ont i ryggen.
Somnar om 07.20
Vaknar 08.10, mer ont i ryggen, mer ont i knät.
Halvslumrar
Vaknar 09.00 tar värktablett + byter kylförband.
Halvslumrar
Vaknar 10.10 jävligt ont överallt - dags o gå upp!



Känner att jag börjar pigga på mig, tar bara morfintabletterna på nätterna o det gör att jag orkar mer på dagarna. Ikväll gick jag runt Trummen(!??????), jag vet, det kanske inte va det bästa beslut jag fattat, men jag tog mig runt på 75 minuter, helt slut när jag kom hem!

Tänkte äckla mig med en knäbild till (det här är den sista, promise!) Mitt stackars desformerade ben är fullt med häftstift! När jag inte har tre kilo stödstrumpa så e det tusan svårt att stå på benet, känns som det ska vika sig hela tiden... så den mysiga strumpan får jag dras med ett tag till...




Sug o svälj imon e det midsommarhelg! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, härmed svär jag på heder och samvete att hålla midsommarafton 2010 öppen för förslag. Vilka komplimanger! Detsamma, men du skulle ju kunna ge smakprov på den kommande boken här i bloggen tänkte jag på ;)

2009-06-19 @ 01:10:18
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0