Lycklig!!!!

Asså ja vet inte vad det e med mig, men ja har en sån hääääärlig känsla i kroppen, ja skulle ta mig tusan säga att ja e lycklig idag!!! Jag har verkligen ingen aning om varför jag känner så här... Så där bra som man mår när man håller på att bli kär! :) Knappast i mitt fall... Jag vet, det här var världens mest meningslösa inlägg, vill bara säga att jag har så många vänner, som jag tycker om så enormt jäkla mycket! Jag hoppas ni förstår hur mycket jag uppskattar er, även om ja kanske e dålig på att visa det ibland!!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen tillbaka! Så roligt att du har börjat blogga igen =) Härligt att du är lycklig och det är absolut inget som är meningslöst med det här inlägget. Njut och va glad!!

Puss å kram!

2009-06-05 @ 14:43:06
Postat av: Johanna

Linda vi tycker om dig enormt mycket också! puss o kram

2009-06-05 @ 14:52:30
Postat av: KK

Glad jag blir att du är så glaaad och att din blogg är igång igen!!!

2009-06-05 @ 18:52:20
Postat av: Anonym

..jag hittade hit!

2009-06-06 @ 10:31:18
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Ellan

Linda du vet att vi älskar dig... Längtar tills du kan komma hit igen ebba pratar om "inda" vi har sakt att du kommer om några veckor.. jippi jippi Kram i från oss alla i kösberga!

2009-06-07 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0