På vift...

Tack som fan Sverige för underhållningen....kändes lite tungt när det stod 0-3, men fy fan vilken vändning, det e bud på bragdguld! Så jävla orättvist att det gick ända till straffläggning o att England vann! Sverige borde avgjort i förlängningen fem gånger om  :(

Idag har jag o Hanna varit i Evedal o stekt...det blååååååste så vi höll på att blåsa bort. Så som de panschisar vi e, så tog vi vårt pick o pack o la oss i lä bakom en buske. Därefter blev det shopping på stan, som vanlig i rekordfart, som vanligt hittade vi alldeles för mycket, som vanligt massa onödigt. Men det var ju så billigt så det var orimligt att inte köpa! Jag hängde bilnyckeln i mitt tycke på ett väldigt bra ställe, i omklädningsrummet på Vero Moda, dessvärre kom jag först på det två timmar senare...oooopsi gjorde nästan en Hanna ;) Men jag hade tur nån vänlig människa som hade lämnat in dem. Min bilnyckel har ju redan en lång story, känns inte som det behövs en till..

På väg till bilen efter en hel dag på beachen, flera timmars shopping o alldeles för lite kaloriintag, med blodsockret i tårna hade jag o Hanna ännu en intelligent konversation:

H: Där låg det blommor..
J: Jaha, va då för nåra?
H: Begravningsblommor..
J: Begravningsblommor? På trappan?
H: Mmmm
J: Varför då?
H: Begravningsbyrå eller nåt...
J: Det e ju för fan en klädaffär!
H: Ja, ja men nån som dött som jobbat där eller nåt...Ulla-britt..
J: Vem fan e Ulla-Britt?
H: Inte fan vet ja, hon som dött...
J: O hur vet du det?
H: Det stod det på kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0