The B-day kid!

Efter tolv timmar på sjukan igår, fick jag äntligen åka hem! Fick ett nytt korsband i för tidig födelsdagspresent av farbror doktorn! Hade sån jävla ångest innan operationen, la mig halv två, somnade kanske vid tre o gick upp halv sex-stabilt! Ångest igår på morgonen o var helt stizzig så jag fick lugnande...men asså efter den förra korsbandsoperationen 2001 är det fan inte konstigt. Fy helsike vad jag mådde piss efter det, fick ligga kvar på sjukhuset i tre dar. Smärtan igår går inte att jämföra med hur ont jag hade 2001, är i himmelriket i jämförelse. Så det e gött som fan! Nu sitter jag här nerknarkad i min lilla bubbla, hög av morfin o helt fucked up i huvudet! Värsta deffen det här, inte hungrig alls. Åt en macka o ett kex på hela dan igår. Fast det var inte så frivilligt, jag mådde helt enkelt för illa för att kunna äta! Har ätit lite idag, ska försöka peta i mig lite till nu... Så här ser det ut! Miffobenet, 97 år gammalt knä!





Annars kan väl mitt lite förvirrade tillstånd beskrivas bättre med david after dentist!
"Is this real life? Your got four eyes, is this gonna last forever?"



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är ju underbar som har lite humor trots skiten! Ta hand om dig!

2009-06-12 @ 15:05:41
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Madde

Åhh gumman, skönt iaf att det känns bättre nu än sist. Krya på dig och hoppas du har haft en bra födelsedag!!!pussar

2009-06-12 @ 21:32:36
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0