onsdag...

Dagen började lite spännande när de ringde ifrån Söders blommor o sa att de hade ett blommogram till mig :) Lite nyfiken jag blev, o snabbt satte ju min hjärna igång... Hmmm nån som skickar blommor med värsta kärleksförklaringen, smälter man inte då eller!??? Ganska snabbt sa min hjärna till mig att det förmodligen inte va från nån keeper utan mer troligt från nån släkting eller ja varför inte simmis. Det var det sistnämnda, gulligt ändå och jag har varit på bra humör hela dan! Blommor o choklad till sjuklingen!





Trodde det skulle bli dåligt väder och tid för bak idag, men solen har ju faktiskt varit framme stora delar av dagen.. så efter lunch hos Honken blev det lite stek igen. Därefter gick jag en runda, som vanligtvis tar kanske 20 minuter, men i mitt skick så tog den en timme. Jag var i alla fall nöjd att jag orkade gå i snigelfart hela vägen utan att sätta mig :) Ni undrar säkert hur det e möjligt att jag har varit i farten så mkt, jag också? Har faktiskt bara knaprat alvedon, lite mer ont i knät, men tusan så mkt mer ork!! Efter min lilla promenad var jag givetvis tvungen o vila lite, en timme...oooops! Sen blev det paj och brödbak och fika med Målgan o Hampis!











Måste ju visa hur min fot ser ut, men hallå var det inte knät jag opererade? Jo, men en del av svullnaden har krypit ner i foten nu...ser för jävligt ut!











Annars så har filmkvällarna fortsatt, Hanna har ersatt mammas plats och igår kollade vi på I taket lyser stjärnorna. Det slutade med att Hanna och jag låg o lipade i varsin ända av soffan. Ikväll kollade vi I am Sam, Hanna sov, så när det blev lite känslosamt i slutet, fick jag helt enkelt lipa själv... Imon kanske man skulle skoja till det med en komedi, går ju inte hålla på o lipa på detta vis.. Filmtips!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Hangover!!!

2009-06-19 @ 00:56:32
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅ vad guligt.

2010-05-12 @ 17:13:15
Postat av: Fia

2010-06-01 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0