bakdag


Har tenta imon. Har aldrig varit så oförberedd som jag känner mig nu. Jag kan verkligen ingenting. Har heller aldrig tidigare kuggat på tenta under mina tre och ett halvt år. Kanske e dags nu? Fan heller. Glöm det. Betar av moment efter moment. Skoltrött men kämpar på. Börjar se slutet. Längtar efter jullov. Sen blir det sommarlov. Istället för att plugga idag har jag bakat. All day har jag bakat och härjat i köket. Parisebullar. Kolakakor. Roade mig också med att laga mumsiga fetaostfyllda vitlöksbiffar... Fint det minsann!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det gick bra på tentan idag, oftast kan man ju mer än vad man tror :) Imorgon är det min tur... Kram

2009-11-04 @ 19:08:22
Postat av: Anonym

Hoppas tentan går bra nu! Såklart att den gör! men vad hände med fikabjudningen? ;) vad ska du hitta på hela helgen? kram!

2009-11-05 @ 07:26:33
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0