grisförkylning


Idag så tog jag mig i kragen och åkte och fick en släng av grisförkylningen. Har varit skeptisk till vaccinet o vi får väl se hur detta slutar. Än så länge bara ont i armen och det kan jag väl leva med ett par dar, men om jag får välja så hoppar jag gärna över feber och influensasymptom. Typ alla jag känner som har tagit vaccinet har blivit dösjuka, så oddsen är ju inte direkt till min fördel. Både igår och idag har jag varit sjukligt sömnig, håller på o somna hela tiden. Igår på förmiddagen hade min kropp ställt in sig på att det var kväll o läggdags, fick kämpa rejält för o hålla mig vaken resten av dagen, gav vika för sömningheten en stund på eftermiddagen, då det blev en liten pn på sisådär 70 minuter. Kronisk trötthet eller narkosi - jag vet inte, eller beror det helt enkelt på att det e november.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0