ingen tid

Jag tar mig igenom dagarna med nöd o näppe... har ätit pannbiff i en och en halv vecka nu, spyr snart på det! Annars så grejjar vi lite, de här marsipanfigurerna gjorde jag igår!! Jag vet!! Helt otroligt att jag som är världens mest oestetiska människan på jorden har gjort dessa! :)



Sen leker vi lite med fett.... kolla in min fettutställning, här e några....only 99 gram fett i en påse chips-mumma!



Nä, ut med Selmis o sen däcka. Varannan dag undrar jag om jag verkligen vill bli lärare, varannan dag känner jag att det e ett bra val. Igår sa några elever till mig att jag skulle bli en jättebra lärare :) Då blir man ju glad, så orkar man en dag till....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0