gone and back


Det e hela fem dagar sedan jag bloggade sist! Fem dagar, nån form av rekord!? Men ingen som har hört av sig och undrat vart jag har tagit vägen... Tack för den! Vi säger väl så då.. tack o hej för mig! Eller...??

Det har inte hänt något radikalt de senaste dagarna kan jag väl inte påstå. Helgerna går ju så långsamt så man önskar ju att de e slut långt tidigare - eeh not! Jobbade o sen blev det Skirö en sväng. Måndagar fortsätter vara min mest oinspirerade dag i hela veckan. Det finns inget bot verkar det som... En jävligt tråkig dag som man helt enkelt får kämpa för att ta sig igenom. Annat var det igår minsann, mer Tisdag åt folket!! Lunchade med Ida o sen gick shoppinglinda lös på stan. Hade lite lill-lördag igår:) Najs, MEN var verkligen koftan, tightsen, leopoldisarna, tröjan, skärpet, t-shirten o topen nödvändiga inköp? Ingen kommentar.

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart du ha varit saknad!! Kollar varje dag på din blogg!!! Puss

2009-10-22 @ 17:13:17
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0