skitkväll!

Jag ska definitvt inte köpa nån lott ikväll.....bajs, vilken skitkväll. Började med att åka till mr J o sköta om hans små odjur...i god tid till simhallen innan mitt pass började. Exakt åtta minuter innan passet ska börja upptäcker jag att jag inte har mina cykelskivor med mig! GAAAAA! Panik! Cyklade till simmis så det behövs ingen längre matematisk uträkning för att inse att jag aldrig någonsin skulle hinna cykla hem. Fick låna bil av en vänlig själ i receptionen, körde som en dåre hem o tillbaka o kom sisådär fem minuter för sent. Igång med passet, pulsen på topp. Lugnade ner mig så det gick fint. Nästa bekymmer...När vi ska köra pump de sista 45 minuterna så funkar inte headsetet!!!! ORKA!!!! Det var bara o köra passet utan...Ingen kommentar mer om kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte alltid lätt att vara linda.. när ses vi då!? det passar ju aldrig för mig att gå på dina pass längre.. :( får åtgärda det till nästa termin banne mig. häpp häpp. skolan! ska du göra nåt särskilt på halloween föresten? puss!

2009-10-27 @ 08:37:18
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Madde

stackare!! Men du kör så det ryker!!

2009-10-28 @ 17:39:31
URL: http://misspingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0