torsdag

Det var en kostsam dag igår.... började med o lämna in bilen för byte av spindelled, därefter var jag o reparerade mig hos sjukis. De va helt fascinerade över hur långt jag har kommit i min träning, det har snart gått fyra månader o de tycker jag ligger tre månader före. Det var lite glädjande, men det hjälper tusan inte mig, för jag e långt långt ifrån bra. Men har iaf hämtat upp musklerna i baksida lår, så jag är lika stark i höger och vänster. Därefet var jag på djursjukhuset med Selmis. De kunde inte säga något konkret. Snäll som hon e så sa hon inget, vare sig de böjde benen på helt sjuka håll, eller när de tog blodprov eller när hon fick vaccination. Hon har fått smärtstillande o antiinflammatoriskt o sen får vi se vad blodprovet visar. Det var i af sjuuuuuukt dyra 35 minuter!!! Men hon e värd allt det bästa min lilla hårboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0