Bibblos


Jag känner mig riktigt på hugget idag :) Sitter i bibblos och har gjort ett inlägg till, i kursen betyg o bedömningsdiskussionen. Vi är väl sju stycken i vår grupp som ska diskutera men det e typ bara jag o johanna som har gjort inlägg... Jaja nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt där o gjort mitt. Nu när energin flödar så tänkte jag gå på en härlig avhandling, nödvändighetens pris, låter intressant va? Nä för tusan, bäst o passa på nu när jag e på topp! Måste vara helgens enorma sockerintag som gjort så min hjärna går på högvarv. MEN idag så börjar mitt sockerfria liv fram till fredag, då e det träffishelg igen o ta mig fan helt omöjligt o inte äta nåt flötigt o sockrigt. Men fram tills dess, ingen oboy, ingen pepsi, inget godis!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara du och jag som är seriösa på den där kursen. Och Kicki förstås men hon är ju inte i vår eminenta diskussionsgrupp. Dessutom, är jag stolt Linda, inget socker förrän fredag??!! =)

2009-09-21 @ 13:29:19
Postat av: Honken

Inget socker i veckan kanske, men e de träffishelg till helgen så blir det intag för hela nästa vecka :)

2009-09-21 @ 22:01:10
Postat av: Anonym

hey, är du är idag?

2009-09-22 @ 13:18:16
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0