Formsvacka


Ja, en riktig jävla formsvacka... men det ordnar väl upp sig som allting annat. Var på återbesök hos ortopeden idag. Det va la sådär, han hade inga vettiga svar. Jag vägrade gå därifrån. Jag har ju fortfarande jäkligt ont i knäet när jag går. Antingen beror det på att det är för trångt där man har fäst korsbandet, eller så beror det på mina tidigare broskskador. Suck. Det gör att det spelar i stort sett ingen roll hur mycket jag tränar musklerna runt knäet då smärtan inte beror på det. Läkaren börjar istället prata om nya ingrepp, jag pallar verkligen inte en knäoperation till. Förstår att jag inte kommer kunna spela innebandy igen, o jag köper det. Men att jag, vid 27 års ålder, aldrig kommer kunna springa igen, det är en tanke som jag inte kommer att försonas med. Det suger!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Massor med kramar till dig!!!!

2009-09-15 @ 20:16:33
Postat av: Karin

stackars dig.. känner verkligen med dig!

2009-09-16 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0