fredag

Ännu en fredag kan läggas till handlingarna... Vad har man gjort idag då? Pluggat? Knappast. Jag var jävligt duktig som innan klockan hunnit slå tio, varit ute o gått med Selmis i bokhultet - check!, tränat rehab - check! Åkt bil hem från stan o sedan cyklat tillbaka - check! Bra start så långt! Men sen, jo sen tillbringade jag nästa fyra timmar hos frisören. Klippte håret, avfärgade, färgade, slingade.... tog sin lilla tid kan man ju konstatera. Därefter blev det jävligt stirrigt o jag va lite lätt hungrig me. Åkte i af o köpte nya spinningpjuks, mitt låga blodsocker till trots. Blev att par vanliga träningsskor också när jag ändå va på g... Hem, tokåt middag, till simmis o körde mitt nionde pass den här veckan typ, hem o dog en liten stund, ut med Selmis o iväg på träffisfest.

Kvällens lärdom 1: aldrig fest hemma hos mig med Erik! Han rev ju halva stället, o gick fram som en jävla ångvält.

Kvällens lärdom 2: förr eller senare blir man lyft upp i taket av ångvälten. Det är inte bara en skröna att han lyfter allt o alla, det e fan sant.

Kvällens lärdom 3: en träffisfest spårar alltid ur...


The end, nu sover vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0