irritationsmoment


Irritationsmoment 1:

Selma blev tjuvparad idag när vi var ute och gick. Det kom två lösa labbar, varav den ena va en jävligt sugen hane. Ägarana kom ungefär 2 km efter. Jävligt irriterande, ha din hund kopplad om du inte har nån pli på den. Det kan tilläggas att jag faktiskt hade Selma kopplad vid detta tillfälle. En jäkla tur, annars hade hon stuckit. Iaf den stora hanen bara flög på Selmis, jag tog honom i nackskinnet o kastade iväg honom, men han gav sig på henne igen. När ägaren kommer e han i full gång o sprutar! Fy fan om det nu skulle blivit nåt...då blir jag galen! Vårt lilla zoo behöver inte utökas med fler djur...

Irritationsmoment 2:

Jävla telefonköer till antagningen!!

Irritationsmoment 3:

När jag väl kom fram var telefonisten i andra änden mer otrevlig än vad situationen krävde. Visst, hon hade säkert en urusel dag, de är med största sannolikhet nedringda dessa dagar. Men trots sitt otrevliga bemötande så kunde hon i sista änden ändå hjälpa mig så jag blev antagen på bedömning och betygsättningskursen...bra jobbat!

Irritationsmoment 4:

Jag är verkligen i stort behov av att tvätta. Den härliga tiden när man kunde spontantvätta är bortblåst. Iställer måste man boka tid flera dagar i förväg. Sagt o gjort, bokat o klart, men när jag kommer till tvättstugan så fungerar bara en av mina två maskiner!!! Ååååå, skjut mig!!!

Irritationsmoment 5:

Folk som inte tömmer torkskåpet i tid, väntade faktiskt i säkert fem minuter, men det kom ingen, då slet jag ut allt... skulle skrynklat ihop det betydligt mer än vad jag gjorde. Kunde den jäveln haft...


Det var förhoppningsvis dagens alla irritationsmoment! ....nu e det slut på veckan, det e dags för fredagsmyyyyyyyys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0