MÄTT o ren i käften!!!


Så jävla mätt!!! Hur det kommer sig? Jo, det e nämligen dags för ännu en jobbhelg i sann Träffisanda! Kvällens tilltugg började med lite godis, därefter en skitsmarrig varm smörgåstårta! Hela måltiden avslutades med lite....med lite godis för omväxlings skull... !! Jag kan faktiskt äta godis med gott samvete idag. Har varit hos tandläkaren och hon lovordade mina tänder om o om igen. Jag hade knappt någon tandsten alls att tala om, det kan tilläggas att jag inte har varit hos tandläkaren på två år! (: Good for me! Var hos tandläkaren i juggeområdet, trodde jag skulle få en juggetandis men fick en genomsvensk nybörjare. Vanligtvis tar röntgen och undersökning 10 minuter, man hinner knappt landa i stolen. Men idag! Det tog mig 45 jävla minuter! Och priset!! Borde man inte få rabatt om man känner sig som en försökskanin!? Nä inte en spänn, eller jo, men ändå inte. Priset 685 spänn! Men tydligen har försäkringskassan ett årligt bidrag, dessutom så hade jag lite intjänat och fick 600! Summa kademumma kostade tandis 85 spänn! (: Good for me again, eftersom jag shoppade loss lite igår igen...precis som förra helgen. Ooooops! Shopping, jag säger då det, det förnöjer livet fan riktigt jäkla ordentligt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0