ny karriär



Jag kom precis på att jag vill jobba på bank. Jag tycker ju att det e hur kul som helst med budget o siffror!!! Ååå varför har jag inte kommit på det tidigare?? Efter tre år på universitetet!? Ny karriär nu känns väl sådär, inte sugen på att börja om med plugget, vill ju härifrån snarast!!! Får klura lite på detta...

Å andra sidan så är det ju ungdomar jag vill jobba med och deras ekonomi och då är ju hemkunskapen perfekt! :) Hmmm.... som om jag inte har tillräckligt mycket som snurrar i min hjärna just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om 3,5 timme ses vi! Och kör STENHÅRT! vet dock inte hur det ska gå till med min träningsvärk.. :P hoppas du har en bra dag!!

2009-09-18 @ 11:22:52
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Karin

fan va bra Linda! Då kan du vara min revisor- jag HATAR siffror med passion!

2009-09-21 @ 10:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0