catfight



Det blev det igår... den fluffiga kissen lilleman var ute en sväng. Sen blev det ett jävla oljud på terrassen, då bråkar han med en annan kisse. Den lilla kissen aimée blir då helt galen och kör iväg den andra katten, sen ger hon sig på Lilleman. Helt skogstokig! Så vi fick låsa in henne i ett rum inatt.... Gjorde nytt försök i eftermiddag men hon e fortfarande skitförbannad på Lilleman av okänd anledning. Så vi får väl se var det här slutar :( Kan inte ha dem tillsammans...o stackars Selma, hon fattar ingenting - inte vi heller för den delen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, de där katterna är inte fullt normala..

DU! Jag kanske inte sprang runt trummen kanske! Jag sprang faktiskt i skogen! HA!

Vad har du själv gjort idaaag? PUSS

2010-04-08 @ 21:41:11
URL: http://martinalennartsson.wordpress.com
Postat av: Ellan

HA ha ha ser stackars selma framför mig.... Jag tror hon behöver komma till korsberga o smaska på zimba....

2010-04-09 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0