premiärwalk


Linda o Semlan har ikväll gått från campus till hovshaga, tog sin lilla tid. Dessvärre hamnade vi mitt i  elden o fyrverkerierna. Stackars Selmisen så rädd och jag kom ingenstans :( Usch helt grinfärdig då det aldrig tog slut... Jävla dum dag det här blev, den som startade så bra.... Packade in semlan o massa grill grejjer i bil för att åka till simmis innan passet, men vad händer? Jo, bilfan startar inte, helt död, noll batteri då en viss han, ja det är en han, som har glömt min stereo i som förmodligen har tagit all ström. In med semlan i lägenheten, iväg i partystrass på cykel med en jävla massa grillgrejjer. Cykel i SM till simmis, 11 minuter är nog ett slags rekord!!! Kommer bara lite för sent till passet....så kvällen blev inte riktigt som planerat. Det vara bara till att cykla hem, men sen kom Cnatte o hämtade mig. Vi trotsade vädret och det blev grill vid Trummen med massa skratt!! Underbara vänner!!! På grund av bilbatteriincidenten därav den lilla promenad hem och traumat vid sjön... Men nu e jag hemma - totally dead - krävs nog en sovmorgon imon me!


Och jag lovar att jag aldrig mer ska utsätta Selmisen för några smällare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0