today is a good day!



Äntligen känns det som allt har vänt... det finns hopp om jobb till hösten och det underlättar ju faktiskt livet oerhört! Har äntligen tagit tag i massa saker och besökt foten och scannat av fötterna för att få till nya ilägg. Bokade dessutom in fotvård!!!?? Så välbehövligt för mina stackars misshandlade fötter.

Idag åt jag vårens första glass på balkongen - å no! Big NO! Sockerdetoxen då!? Joho förstår ni, det går så himla bra, så lite sött kan jag unna mig. Har kunnat konstatera att det är godiset som är min värsta fiende så det är det jag ska  hålla mig ifrån. Planen är att köpa begränsat antal bitar godis eller påsgodis för att minska på kvantiteterna. Innan har jag alltså ätit minst ett kilo i veckan! Vilken skillnad om jag bara äter 2-3 hg! Så det e nya tider :) På tal om något helt annat så hoppas jag innerligt att vi kommer iväg till NY på måndag morgon trots all skit i luften!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0