det här åt jag idag

Min dag så här långt....

Väckning 8.00 med mys i sängen...
Frukost 8.30 (I vanlig ordning oboy, 2 mackor med skinka och ost, två godisbitar!! :O, bra start!)
Öva BP 9.00
Skotta fram bilen 9.30
Afro powerdance 10.00
Body pump 11.00
12.00 åt jag några vindruvor för att få upp blodsockret som var i tårna.
12.30 Shoppade loss på Willys
13.15 2 mackor med norrboda korv, färskpressad apelsinjuice, några pepparkakor, nu skäms jag... en bit chokladrulltårta...! Men jag är ärlig!
13.30 Kollade idol på play - skönt o slappa lite! Under tiden fixade jag lite musik till mina cykelpass...
15.15 Gick till stan till träffis med Selmis.
16.00 Handlade tårta till en ungdom som fyller år.
16.30-18.30 Spelade poker och kort
18.30 gick och hämtade pizza.
19.00 åt 2/3 av en kebabrulle, drack cola! Sedan några godisbitar på det...
19.30-20 har städat och diskat o grejat lite... Nu blir det soffan och sen hem för att kolla bröderna Karlsson, det som kommer intagas då är godis och kanske lite ostbågar, eller inget alls, jag e faktiskt rätt mätt... Som tur e äter jag inte så här sju dagar i veckan... Många tjaffsar om hur man ska äta nyttigt på julbordet och hit och dit, det är ju inte det som spelar roll, det viktiga är hur man äter resterande 364 dagarna...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0