Min dag


Idag var jag så satans trött när jag vaknade...ville bara somna om o sova minst fem timmar till! När jag hade varit ute med Selma övervägde jag att krypa ner igen, men lyckades motstå och cyklade istället genom halva Växjö för att komma till jobbet. Har haft en del bångstyriga elever, fyra idrottslektioner o sen lite betygsättning på det. Tog mig nätt o jämt hem, höll på att vurpa tre gånger :( En snabb pn och sen till simmis och körde ett mega grymt cykel/bp, där jag fick ett infall och bytte alla bp låtar, bara sådär :) Ikväll har det varit lite slappisch i soffan, ätit mer rockys från igår :) Och ska snart ta mig ut i snön med Selmis. Ska även skriva ett recept till hkk:n imon, och vika och hänga lite tvätt på det, sen e daan komplett! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sara

snart åker vi:-) längtar!!

2010-12-07 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0