Min första kärlek

Det inlägget skrev jag innan idag, men det verkar spårlöst ha försvunnit...

Den första kärlek var till mitt gosedjur Snobben som var lika stor som jag!! Efter ett par år övergick min kärlek till verkliga killar istället. När jag gick i andra klass frågade Jennie chans åt mig på Johan S via Bohman...hahaha! Jag fick ett fett nej! Men överlevde... Var kär i många killar under låg- och mellanstadietiden, men mest var det nog Emil. Vi blev tillsammans när vi gick i femman, men ett par dar senare så gjorde han slut och jag blev helt förkrossad!! Men jag överlevde det också. Sen rullade det på, med killar hit och killar dit. Kan inte direkt säga min första stora kärlek, var ju kär typ hela tiden...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0