min tro


Kära Gud i himmelen, tyvärr så tror jag inte längre så mycket på dig, all den ondska och tråkigheter som finns i världen känns för jävlig och orättvis. Om du nu finns så borde du ta o styra upp lite här i världen!

Lite motsägelsefullt så tror jag däremot att det finns en mening med att saker och ting sker (även om det ibland kan vara jäkligt svårt att förstå), det blir så mycket lättare att leva om man tänker så, annars hade jag inte pallat många dar...

My believes!

Man vinner inte ett silver - man förlorar ett guld!

Det som inte dödar - det härdar!

Varför göra det enkelt för sig när man kan krångla till det!







Kommentarer
Postat av: sofia j

Jag håller med dig !!

2012-06-02 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0